2009-06-27

Barnvakt

Japp, jag har varit barnvakt sen i torsdags kväll! Thina är på Metaltown i Göteborg, o kommer hem imorrn. Har dock fått väldigt mycket hjälp av mor o far.

Har bytt en bromsskiva + belägg på bilen idag, så nu rullar den som den ska igen. Intressant va?

Jag behöver tips på bra musik! Blir snart galen på att jag inte har nåt att lyssna på. Schlager, pop, folkmusik o sånt klarar jag mig utan, så inga såna tips tack.

Dags att sova, är helt slut... Hörs om några månader eller så!

4 kommentarer:

  1. Får du betalt när du är barnvakt?
    Men Hip Hop då? :p

    SvaraRadera
  2. Nä, inte mycket betalt.
    Hip hop är lite lamt tycker jag, testade Pet Shop Boys t.ex. Men jag vet inte, du kanske vet några bättre grupper?

    SvaraRadera
  3. Man är väl inte barnvakt till sitt eget barn Macke :P

    SvaraRadera